Liar 和訳 --- LÉON [For You - EP収録]

by - 8/14/2018


Liar 和訳 --- LÉON [For You - EP収録]
Heartbreak's on its way
失恋の真っただ中
Nothing left to say
もうなにも言えることなんてない
Why you playing, babe
どうして浮気なんてしたの?
And tell me who she is
彼女は誰なの?
The reason to all this
起きてることの説明してよ
Is she staying, babe
彼女はあなたの部屋にいるの?

(※)
Liar, you are a liar
嘘つき、あなたって嘘つき
But you can't hide your face, it's so revealing
けど表情は隠すことができなくて、全部ばれてる
Liar, you are a liar
嘘つき、あなたって嘘つき
And nothing that you say can change this feeling
あなたが何を言ってもこの気持ちは変えることなんてできない
I'm laying wide awake while you are sleeping
あなたが隣で眠っている時に私は眠れなかったの
It seems like I can leave and feel forgiven
あなたと別れたら許せる気持ちになれるような気がする
I've asked a thousand times for just one reason
たった1つ理由が知りたくて何千回と問いかけた
If it's love, it is rough
もしこれが愛なら、こんなのひどいよ
Why am I not enough?
どうして私じゃダメなの?

Screamed until I cried
泣くまで叫んんでた
Why is she here tonight
どうして今夜彼女がいるの?
Are you playing?, babe
私たちはただの遊びだったの?
Does she know my name
彼女は私のこと知ってる?
Tell me why she came
どうして彼女がここに来たの教えてよ
Is she staying?, babe
あの子ここに住んでるの?

(※)繰り返し

I wonder why you're fine, are you forgetting?
どうしてあなたが平気でいられるのかが不思議、もう全部忘れちゃったの?
The things that you have done, the scars you've given
あなたが私にしたこと、あなたからもらったこの傷のことも
I've asked a thousand times for just one reason
たった1つ理由が知りたくて何千回と問いかけた
If it's love, it is rough
もしこれが愛なら、こんなのひどいよ
Why am I not enough?
どうして私じゃダメなの?

Don't you see I'm hurting
あなたには私が傷ついてるのが分かる?
I'm hurting
私が傷ついるのが
Don't you see I'm hurting
あなたには私が傷ついてるのが分かる?
I'm hurting
私が傷ついるのが

-----------------
歌唱力抜群の美しきシンガーのレオン。
歌声といい、歌詞といい、失恋したての心に染みます。

If it's love, it is rough
もしこれが愛なら、こんなのひどいよ
Why am I not enough?
どうして私じゃダメなの?

失恋のあとって自分のどこがダメだったのか考えすぎてしまうことがあるけど、
そういう時はこういう曲を聞いて自分の心に寄り添うようにしてます。



You May Also Like

0 コメント